قوانین و مقررات خرید از سیسمونی سارالند

قوانین و مقررات خرید از سیسمونی سارالند

رویه ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

ثبت نام در سارالند به منزله پذیرفتن تعهدات و قوانین فروشگاه میباشد.

1. رعایت حریم شخصی

سیسمونی سارالند برای حریم شخصی‌ افراد احترام قائل است.

بدین منظور اطلاعاتی‌ که از کاربران برای ثبت نام دریافت میشود به هیچ عنوان در اختیار شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت و کاملا محرمانه است.

مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور به عهده کاربر می‌باشد، لذا از در اختیار گذاشتن رمز عبور خود به افراد دیگر خودداری کنید.

2.نمایندگی

سارالند فروشگاه سیسمونی کودک و نوزاد واقع در شهر رشت سبزه میدان میباشد،

خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود.

و شعبه ای  در شهر های دیگر ندارد ، لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی سارالند اطلاع دهید.

3.مرجوع نمودن کالا

در صورتیکه کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت داشته باشد، تاریخ انقضای آن گذشته و یا مهلت مصرف آن کوتاه باشد ، می‌توانید یک یا همه اجناس سبد خرید را با ارائه فاکتور خرید مرجوع کنید.

در صورت تایید مرجوعی توسط سیسمونی سارالند، 9 درصد مالیات از کل مبلغ صورتحساب کسر شده و به حساب شما عودت داده می شود.

اگر پرداخت را به صورت آنلاین انجام دادید با ارسال کد سفارش به سامانه خدمات مشتریان، با شما تماس گرفته می‌شود و پیگیری از این طریق انجام می‌شود.

باتوجه به ‌این که کالاهای عرضه شده ، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان از طریق شماره تلفن 01333244419 اطلاع دهد.

در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.البته اگر در زمان تماس برای لغو ، سفارش ارسال شده باشد امکان لغو به شرط دریافت هزینه ارسال میسر خواهد بود.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا ۲ روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان سیسمونی سارالند  اطلاع داده شود.

کارشناسان فروشگاه آنلاین سیسمونی سارالند ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏‌کنند.

در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان سیسمونی سارالند اطلاع داده شود.

در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است،

شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به سیسمونی سارالند عودت شود.

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان سارالند از طریق شماره تماس 01333244419 اطلاع دهید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از سارالند جدا خودداری نمایید.

4. ارتباطات

هرگونه اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از جمله شماره‌ی تماس و پست الکترونیکی و آدرس و مشخصات شخصی خود را در اختیار ما  قرار می‌دهید ،

تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری و هم‌ چنین راه‌های ارتباطی ما و شما، جهت پاسخگویی و ارائه‌ی اطلاعیه‎‌ها و تحویل کالا به شما عزیزان خواهد بود.

این اطلاعات به هیچ عنوان در اختیار هیچ گونه سازمان و شرکت  و یا فردی قرار نخواهد گرفت و فقط برای پردازش فاکتور و ارسال خدمات به شما میباشد.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سارالند، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سارالند است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به 01333244419 اطلاع دهید.

5. ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در سیسمونی تخصصی سارالند در تمامی ساعات شبانه‌ روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد.

در حال حاضر تحویل سفارش مشتریان در روزهای عادی ساعت ۱۰ صبح الی 20 شب صورت می‌پذیرد.

بعد از نهایی کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا بازه زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید و خرید کاربر در بازه زمان انتخابی به دستش خواهد رسید.

سیستم ارسال سارالند در حال حاضر کلیه مناطق شهر رشت را در همان روز تحت پوشش دارد.

و ارسال به تمامی شهرهای دیگر توسط پست پیشتاز شرکت پست ایران  طی 3 ال 7 روز کاری ارسال میگردد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سارالند، در صف پردازش قرار می گیرند.

سعی و تلاش مجموعه بر انجام بی نقص این فرآیند می باشند.

با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد (حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری) حق لغو کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای سارالند محفوظ است .

و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت سارالند حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سارالند محفوظ است.

فروشگاه سارالند در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت سارالند می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.

بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

در صورت مرجوع نمودن کالا مبلغ  پردازش شده و بعد به حساب  واریز میشود.

بنابراین  اطلاعات کاربری خود را حفظ و نگهداری نموده تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود.

برای درخواست بازگشت وجه به کارت اعتباری خودتان باید تماس یا با ارسال به ایمیل شرکت اعلام شود .

درضمن فقط به کارت اعتباری واریزی یا بازگشت وجه انجام خواهد شد که متعلق به نام کاربری باشد.

تغییرات در خط مشی حفظ حریم خصوصی

هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز از طریق ایمیل نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره حقوق کاربران میتوانید با شماره پشتیبانی و یا پست الکترونیک ارتباط برقرار کنید.